Cele mai bune servicii de găzduire a podcasturilor–recenzie și comparații 2020

după ce ați înregistrat primul episod de podcast, va trebui să îl publicați pe web, astfel încât ascultătorii să se poată bucura de el. Dar nu îl puteți încărca oriunde. Va trebui să utilizați o platformă specială de găzduire a podcasturilor, creată special pentru podcasters. De aceea am reunit această listă cu cele mai bune servicii de găzduire podcast.

care gazdă podcast este cel mai bun? Nu există nici un răspuns one-size-fits-all. Există o mulțime de servicii de înaltă calitate, care fac o treabă bună., Trucul este să răsfoiți cele mai bune servicii de găzduire podcast și să îl găsiți pe cel care vă satisface nevoile. Această recenzie vă va ajuta să o identificați pe cea mai bună pentru dvs.

dar înainte de a ne arunca cu capul în recenzia noastră, să răspundem mai întâi la o întrebare pe care o auzim foarte mult: de ce am nevoie de o gazdă podcast pentru a începe un podcast?

De ce aveți nevoie de un serviciu de găzduire Podcast

o platformă de găzduire podcast este locul în care stocați fișierele audio. Gazda vă va oferi un feed RSS, care este, în esență, o listă de link–uri către fiecare episod, împreună cu alte detalii-cum ar fi titlul, descrierea și imaginea.,

Apple Podcasts și Google Podcasts sunt directoare de podcasturi. Doriți ca oamenii să găsească podcast-ul dvs. în aceste locuri, dar nu puteți stoca podcast-ul pe serverele lor. Ei folosesc doar link-ul RSS pentru a afișa conținutul podcast. Listarea show-ul pe directoarele podcast este la fel de simplu ca trimiterea link-ul RSS (în cele mai multe cazuri).

de ce nu vă puteți găzdui podcast-ul pe propriul site?

deoarece serverul dvs. web probabil nu este configurat pentru acesta. Nu este optimizat pentru fișiere audio și nu poate gestiona toate solicitările de descărcare pe care le veți obține (sperăm)., Ai putea achiziționa dreptul de web hosting plan pentru a stoca propriile fișiere audio, dar care ar fi mai scump decât folosind unul dintre podcast hosting servicii. acestea fiind spuse, serviciile de găzduire podcast nu sunt doar foldere pentru fișierele dvs. audio. Ei fac mult mai mult decât atât–cum ar fi furnizarea de analize, integrări WordPress, asistență și instrumente promoționale.

cele mai bune servicii de găzduire Podcast

care dintre platformele de găzduire podcast este cea mai bună? Asta trebuie să decideți, dar acest ghid vă va ajuta să luați decizia., Ca o imagine de ansamblu, aici este o comparație a celor mai buni furnizori de găzduire de podcast care credem că ar fi o potrivire bună pentru podcast-ul dvs.

Castos

Ne-am dori cu umilință să înceapă cu noi înșine. Platforma noastră este un serviciu de găzduire podcast remarcabil de ușor, cu câteva caracteristici puternice pentru a vă repune conținutul și pentru a vă crește publicul., Puteți instala plugin-ul nostru WordPress, Podcasting serios simplu, și adăugați un nou podcast din backend WordPress (la fel ca adăugarea unei noi pagini sau post), sau începe încărcat noi episoade direct la tabloul de bord Castos.după începerea versiunii de încercare de 14 zile, poți accesa analize avansate despre ascultători, inclusiv de unde provin aceștia din punct de vedere geografic, cum ți-au găsit emisiunea și tipul de dispozitiv pe care îl folosesc pentru a asculta.,

puteți importa tot conținutul podcast existent cu un singur clic, personaliza playerul media astfel încât să se potrivească cu site-ul dvs. web și să republicați automat conținutul pe YouTube. Puteți chiar să transcrieți automat fiecare episod, ceea ce este excelent pentru strategia SEO a site-ului dvs. web și face podcast-ul dvs. mai accesibil. de asemenea, am lansat recent o modalitate alternativă de a genera bani din emisiunea dvs. (altele decât prin reclame) cu noi funcții private de podcasting.

planurile încep de la $19 pe lună. Toate vin cu stocare nelimitată și lățime de bandă și episoade., Abonamentele la prețuri mai mari vă oferă acces la podcasting video și la republicarea YouTube.

începeți cu Castos astăzi

Și a vedea cât de ușor de podcasting pot fi.

nu este necesar un Card de Credit

2. BuzzSprout

BuzzSprout este un popular podcast serviciu de hosting pentru noi podcast-uri. Încărcarea, urmărirea și partajarea episoadelor este ușoară fără cunoștințe tehnice.,

după încărcarea unui nou episod, îl puteți programa să publice pe toate directoarele podcast majore și încorpora un player audio pe site-ul dvs. Un alt avantaj al Buzzsprout este că puteți adăuga markeri capitol la fișierele audio pentru a ajuta ascultătorii să înțeleagă detalii despre diferite părți ale fiecărui episod. De asemenea, puteți utiliza serviciul lor de transcriere audio (0,10 USD pe minut) pentru a genera conținut pentru paginile dvs. web.

planurile costă între 12 și 24 USD pe lună, cu un nivel gratuit limitat., Acest lucru îl face una dintre puținele opțiuni din lista noastră cu cele mai bune servicii de găzduire podcast pentru a vă permite să vă găzduiți podcast-ul gratuit. Dar elimină episoadele după 90 de zile, așa că veți crește rapid din nivelul gratuit. De asemenea, este important să rețineți că fiecare plan plătit are limite de stocare, astfel încât costul total poate depăși tarifele de bază.aflați cum diferă Castos de Buzzsprout pentru a afla cum se compară serviciile noastre.

3., Facebook Shopify, TechCrunch, Facebook, Politico și Harvard este un serviciu de găzduire de podcast-uri cu caracteristici grele, care este folosit de unele dintre cele mai mari mărci din lume, cum ar fi Shopify, TechCrunch, Facebook, Politico și Harvard. Acesta oferă un flux de lucru ușor de încărcare pentru a obține fiecare episod publicat rapid. Simplecast vine cu IAB compatibil, industria lider instrument de analiză numit public. Vă ajută să înțelegeți de unde provin ascultătorii dvs. și care părți ale emisiunii dvs. împărtășesc cel mai mult., De asemenea, vine cu reformare, un instrument de partajare podcast care permite ascultătorilor dvs. să partajeze clipuri personalizate ale episoadelor dvs. pe social media.

planurile costă între 15 și 85 USD pe lună. Toate abonamentele permit încărcări și stocare nelimitate. Abonamentele de nivel superior vă oferă mai multe descărcări, vă permit să invitați mai mulți membri ai echipei în echipă, să încorporați și să personalizați playerul audio și să accesați analize și informații.

compară Castos și Simplecast pentru a vedea cum funcțiile noastre se suprapun între ele.

4., PodBean

PodBean a fost în jur de 2006, ceea ce face este un veteran în podcast spatiu de gazduire. Chiar dacă au fost în jur de mult timp, au arătat dorința de a evolua și de a adăuga mai multe funcții. toate planurile PodBean vin cu spațiu nelimitat și lățime de bandă, un player media încorporabil și teme de site-uri web. Puteți înregistra și publica chiar din aplicația PodBean.

planurile cu prețuri mai mari vă oferă opțiuni de generare de bani., Puteți lucra direct cu sponsorii de pe platformă pentru a genera bani din emisiunea dvs. folosind anunțuri tradiționale sau anunțuri de inserare dinamică. Ei au chiar propria lor versiune de Patreon, unde puteți colecta donații de la ascultători, inclusiv obiective de recompensă și niveluri și promisiuni personalizate. De asemenea, poți vinde conținut premium, cum ar fi episoade bonus, blocuri de episoade arhivate sau descărcări de fișiere (cum ar fi PDF-uri). PodBean ia doar 15% din venitul dvs. din vânzări. spre deosebire de multe servicii de găzduire podcast, acestea vor găzdui și conținut video., Există chiar și o caracteristică pentru a crea automat o versiune YouTube a podcast-ului dvs. și a-l încărca automat pe canalul YouTube în timpul publicării.

planurile costă între 9 și 99 USD pe lună. Există un nivel gratuit, dar este extrem de limitat, ceea ce nu este util pentru majoritatea podcasterilor. De exemplu, nu obțineți caracteristicile de generare de bani, care este cel mai mare punct de vânzare al acestei gazde.descoperiți cum se compară serviciile Castos și Podbean pe măsură ce alegeți furnizorul de găzduire podcast potrivit.

5., Blubrry

Blubrry este una dintre cele mai populare podcast servicii de hosting. Ca și Castos, are propria integrare WordPress (PowerPress) care face încărcarea și postarea episoadelor rapid și ușor. Oferă o gamă largă de opțiuni de preț, ceea ce este frumos dacă aveți un buget și doriți doar să cumpărați ceea ce aveți nevoie. Blubrry vă poate furniza, de asemenea, un site WordPress de marcă dacă aveți nevoie de unul.,

Podcasters ca Blubrry pentru că vine cu o caracteristică de analiză detaliată pentru a vă spune despre ascultătorii – locația lor, domenii, referenți, etc. Acest lucru este util atunci când începeți să găsiți sponsori pentru emisiunea dvs.

planurile costă între 12 și 80 USD pe lună, în funcție de spațiul dvs. de stocare. $12 / lună devine 100 MB / lună, $20 / lună devine 250 MB/lună, $40/lună devine 500 MB/lună, și $80/lună devine 1,000 MB / lună. Dacă intenționați să produceți un spectacol de o oră în fiecare săptămână, veți avea nevoie de cel puțin 500 MB., Din fericire, Blubrry oferă „nici o vina surplus”, ceea ce înseamnă că nu voi sancționa dacă depășiți maximă de stocare lunar de mai puțin de 25%.

vezi cum se compară Castos cu Blubrry în comparația noastră aprofundată.

6. Spreaker

Spreaker este o cuprinzătoare podcast hosting platform. Are tot ce aveți nevoie pentru a crea, distribui și monetiza podcast-ul., Vine cu funcții pentru a încorpora widget-uri pe site-ul dvs. web (sau pe alte site-uri), pentru a programa episoadele înainte de timp și pentru a crea episoade private și pentru a insera anunțuri. Interfața este modernă și ușor de utilizat, făcându-l ideal pentru noi podcasters fără prea multă experiență.

poți să încarci fișierul audio sau să folosești aplicația pentru desktop sau mobil pentru a înregistra episodul direct. Este bun podcast hosting pentru podcaster on-the-go din cauza este caracteristici de înregistrare live. Puteți citi mesajele de chat ale ascultătorilor în timpul înregistrărilor live,

planurile costă între 6 și 45 USD pe lună., Există un plan gratuit, dar este limitat la doar cinci ore de audio, așa că veți ajunge să faceți upgrade în curând. Planul de 6 dolari / lună este în regulă, dar vă limitează la episoadele de 45 de minute. Dacă credeți că veți vorbi mai mult decât atât, veți avea nevoie de planul $18/lună, care este ideal pentru majoritatea podcasterilor.

7. Libsyn

Libsyn este una dintre cele mai vechi podcast servicii de hosting și, astfel, cele mai populare. A fost în jur de mai mult decât majoritatea oamenilor au știut despre podcasting., De fapt, ei au pionierat sistemul de găzduire și publicare de podcast-uri. Acesta găzduiește peste 25.000 de spectacole cu 44 de milioane de downloaders.Libsyn este cunoscut pentru interfața sa simplă, easy RSS link generator, și instrumente de analiză. Puteți publica podcast-ul dvs. oricând în viitor în directoarele podcast, independent unul de celălalt. De exemplu, puteți publica la Apple Podcasts luni la 10AM și Spotify vineri la 6PM. pentru o taxă de instalare și câțiva dolari în plus pe lună, Libsyn va crea o aplicație iOS/Android pentru dvs. Imaginați-vă că aveți propria aplicație care vă arată doar conținutul!,

planurile de găzduire Podcast prin Libsyn costă între 5 și 75 de dolari pe lună, ceea ce sună remarcabil de ieftin, dar asta a devenit că nu vine cu multe caracteristici. Nivelurile de prețuri se bazează și pe stocare. Nu există un plan nelimitat, dar puteți achiziționa creșteri suplimentare de 200 USD/lună. citiți comparația noastră în profunzime pentru a vedea dacă Castos este alternativa Libsyn potrivită pentru dvs.

8. Podiant

Podiant este Asistent de Productie sistemul este o caracteristică unică., Vă ajută să scrieți scripturi, să vă revizuiți conținutul și să adăugați note de afișare chiar din tabloul de bord Podiant. Puteți utiliza chiar Podiant pentru a coordona oaspeții (permițând tuturor să specifice orele potențiale de întâlnire) și să comunice cu participanții prin tabloul de bord în timpul înregistrării. acest lucru face Platforma Podcast hosting Podiant utilă pentru spectacole cu o mulțime de invitați (panouri, mese rotunde, interviuri cu mai multe persoane sau alte formate de podcast), spectacole cu scripturi precise (cum ar fi povestiri non-fictive sau teatru) sau spectacole cu gazde care sunt doar oameni ocupați.

planurile costă între 13 și 36 USD pe lună., Toate vin cu stocare nelimitată. Cel mai ieftin plan este potrivit pentru majoritatea podcasterilor. Abonamentele la prețuri mai mari vin cu un sunet mai bun, ajută la construirea unui site web și instrumente pentru podcasteri care dețin mai multe emisiuni.

9. Ancora

Ancora este un nou jucător în podcast spatiu de gazduire. Ca și Spreaker, se concentrează foarte mult pe dispozitivele mobile. Instrumentele lor vă permit să înregistrați, să editați (inclusiv outros și intro), să publicați, să promovați și să generați bani emisiunilor dvs. de podcast de pe orice dispozitiv mobil., deoarece înregistrați cu telefonul, calitatea audio este limitată de microfon. Funcția de editare nu este cea mai bună (cu siguranță mai rău decât să o faci singur), astfel încât calitatea poate fi rotundă.

Anchor este unic, deoarece este o platformă gratuită de găzduire podcast. Serios, este 100% gratuit. Dar gratuit nu este neapărat bun, și cu siguranță nu în acest caz. Conform termenilor și condițiilor Anchor, ei dețin tehnic conținutul dvs. și îl pot folosi oricum le place, gratuit, pentru totdeauna. Ei pot chiar să o modifice și să o împărtășească cu oricine le place., deci, de ce includem ancora pe lista noastră cu cele mai bune servicii de găzduire podcasting? Pentru că este de fapt destul de util pentru creatorii de podcast care nu au nevoie de multă poloneză. Dacă nu sunteți îngrijorat de mica greșeală și doriți doar să ieșiți și să partajați conținut, aceasta ar putea fi platforma potrivită pentru dvs.

ce să caute în Podcast Hosting Services

bine-asta e o mulțime de informații. Când vine vorba de alegerea unui serviciu de găzduire podcast, vă puteți strădui să cântăriți toate variabilele., Iată care sunt cele mai importante aspecte pe care trebuie să le cauți atunci când evaluezi o potențială gazdă pentru emisiunea ta.

calitate Audio

calitatea audio poate face sau rupe podcast-ul. Ascultătorii nu se vor lipi de un podcast care nu are audio de înaltă calitate. O gazdă bună de podcast va face multă muncă în spatele scenei pentru a vă asigura că calitatea audio nu se degradează.

cum evaluați calitatea audio a unei gazde de podcast înainte de a utiliza serviciul? Ascultând alte podcast-uri care folosesc acea gazdă., Cele mai multe servicii de găzduire arată o listă a unora dintre clienții lor undeva. Verificați pentru a vă asigura că sunetul este clar și clar.

costul serviciului

dacă nu aveți resurse nelimitate, costul este întotdeauna un factor. Din fericire, cele mai bune servicii de găzduire podcast nu sunt atât de scumpe. Dar chiar și câțiva dolari pot părea foarte mult atunci când podcast-ul dvs. nu face bani. Alegeți un serviciu de găzduire accesibil, mai ales la început. Puteți migra întotdeauna la o altă gazdă mai târziu.,

RSS

O mare parte din promovarea podcast este depunerea show la podcast directoare, cum ar fi Podcast-uri Apple, Google Play și alte mici servicii. Punerea show-ul disponibil pentru mai multe persoane este un mod drăguț de a crește publicul. Indiferent de podcast hosting serviciu vă decideți să utilizați ar trebui să fie în măsură să vă dau un link RSS simplu puteți trimite sau posta oriunde.

Player Media încorporabil

dacă nu veți utiliza un site web produs de gazda dvs. de podcast, veți avea nevoie de capacitatea de a încorpora un player media pe site-ul dvs. web., Acesta este, de obicei, doar un bloc de HTML pe care îl aruncați în tema site-ului dvs. web sau pe pagini individuale.

Flexibile de Stocare și lățimea de Bandă

Dacă podcast-ul gazdă nu oferă spațiu de stocare nelimitat și lățime de bandă, asigurați-vă că au planuri flexibile că scala automat bazat pe cantitatea de conținut de a publica și de trafic emisiunea ta devine. Nu utilizați o gazdă podcast care împiedică ascultătorii să acceseze un episod dacă ați îndeplinit deja limita de lățime de bandă pentru luna respectivă.,pentru a vă dezvolta podcast-ul cât mai rapid și mai eficient posibil, trebuie să știți tot ce puteți despre publicul dvs. Cel mai bun serviciu de găzduire podcast pe care decideți să îl utilizați ar trebui să vă ofere cât mai multe informații despre ascultătorii dvs. Ar trebui să afișeze aceste date într-un format vizual, ușor de înțeles.

care dintre cele mai bune servicii de găzduire Podcast este potrivit pentru dvs.?

acum că am revizuit și comparat cele mai bune servicii de găzduire podcast, depinde de dvs. să decideți care este potrivit pentru podcast-ul dvs., Vă încurajăm să explorați aceste servicii pe cont propriu pentru a găsi cel care să răspundă cel mai bine nevoilor dvs.în mod ideal, podcast-ul și publicul dvs. vor crește în timp, vă vor vedea pe măsură ce evaluați fiecare serviciu de găzduire podcast, luați în considerare cum va arăta emisiunea dvs. în 6 luni sau un an. Uneori este mai ușor să achiziționați serviciul în care veți crește, decât să vă schimbați la un moment ulterior.acestea fiind spuse, multe dintre serviciile de găzduire podcast din această listă facilitează importul episoadelor dvs. dintr-un alt serviciu., Deci, în timp ce alegerea unui serviciu de găzduire podcast este o decizie importantă, nu este una permanentă. Puteți oricând să o schimbați mai târziu dacă nevoile dvs. se schimbă.

începeți cu Castos astăzi

nu este necesar un Card de Credit

partajează cu un prieten!