Nook Glowlights e-ink e-reader review: Kindle Paperwhite e aproape concurent

în cele din Urmă, din punct de vedere hardware … și o pură experiență de lectură … nu este o grămadă care separă cele două dispozitive. După cum am spus, textul arată clar pe ambele dispozitive, cu un contrast bun. Dar există mici diferențe. Interesant este că ecranul Nook se simte foarte neted, în timp ce ecranul Kindle are o textură puțin mai mare. Am găsit sensibilitatea la atingere a Kindle-ului mai precisă., Prin asta vreau să spun, cuvinte unice au fost mai ușor de selectat pentru căutare în dicționar și a fost mai ușor pentru a evidenția secțiuni.

Nook Glowlights afișează mai uniform pe ecran, este mai alb și mai strălucitor (click pe imagine pentru a mări). Sarah Tew/CNET

nu pot spune că am unul preferat de design de-a lungul altor., Mi-a plăcut că colțul se simțea puțin mai ușor în mână-și mi-a plăcut cum se simțea în mână-dar dacă nu sunteți un fan al granițelor albe, veți fi mai atras de Kindle (marginea neagră poate ajuta ușor cu percepția contrastului). Și albul poate ajunge să arate niște murdărie din mâinile tale.

aș putea aprofunda mai departe nuanțele designului și funcționării fiecărui dispozitiv., Dar este suficient să spun că aș fi perfect fericit folosind una și ambele platforme Kindle și Nook au aplicații pentru smartphone-uri, tablete și computere, astfel încât să puteți accesa cărțile electronice pe mai multe dispozitive fără probleme. De asemenea, ambele companii oferă o selecție de reviste digitale și ziare care sunt disponibile pe cititorii lor de cerneală electronică. Și ambele vă permit să adăugați cărți electronice verificate din bibliotecile publice. la sfârșitul zilei, cu toate acestea, chiar și cu Barnes & Noble îmbunătățirea experienței sale de cumpărături Nook, ecosistemul de conținut Amazon este încă superior., puteți argumenta dacă este bine sau rău pentru industria editorială sau pentru autori în ansamblu, dar strategia de prețuri a Amazonului este cu siguranță excelentă pentru cumpărători. Multe cărți electronice sunt doar mai ieftine pe Kindle versus Nook(și alte magazine terțe).

Partea din spate a aparatului (click pe imagine pentru a mări).

Dacă sunteți membru Amazon Prime (79 USD pe an), afacerea devine și mai dulce. Biblioteca de creditare Kindle vă oferă acces GRATUIT la mai mult de 350.000 de titluri., (Da, multe dintre ele sunt obscure, dar există o mulțime de pietre de masă pe acolo, inclusiv întreaga serie Harry Potter. alte subtilități Kindle includ Kindle Matchbook (obțineți versiunea e-book a unei achiziții de cărți tipărite la un preț redus); posibilitatea de a face upgrade la o versiune audibilă a unui titlu pentru câțiva dolari mai mult și „Whispersync” între versiunea E-book și audio; și căutări integrate „X-ray” și Wikipedia (în special bune pentru narațiuni groase precum cărțile „Game of Thrones”). Amazon este, de asemenea, touting unele caracteristici suplimentare care vor veni în curând., Kindle Freetime este un program centrat pe copii care îi ajută pe părinți să încurajeze și să monitorizeze lectura copiilor lor și include accesul la un flux de cărți pentru 2,99 USD pe lună. Și Kindles va include în curând integrarea Goodreads, astfel încât să puteți împărtăși recomandări de carte și scoate în evidență cu prietenii (Amazon a cumpărat Goodreads la începutul acestui an).

Kindle are, de asemenea, o opțiune „trimite la Kindle”, care vă permite să trimiteți orice pagină web la Kindle pentru a citi mai târziu. Kobo oferă o integrare similară cu aplicația Pocket. Nook nu are o caracteristică similară în acest moment.,în cele din urmă, selecția de cărți electronice Amazon este doar mai mare, cu (Conform Amazon) peste 400,000 de cărți electronice pe care nu le veți găsi de la alți retaileri.

Barnes & punctele forte ale lui Noble ca vânzător de cărți și motor de recomandare/descoperire nu ar trebui să fie trecute cu vederea-este bun la asta. Dar trebuie să continue să ofere caracteristici distinctive care sunt atât utile, cât și comercializabile pentru a menține atracția platformei sale în fața unei concurențe atât de intense din partea Amazon, care pare să introducă o nouă inițiativă sau caracteristică Kindle la fiecare câteva săptămâni.,

Barnes & Nobil este de vânzare Clip Acoperă ($21.95) care protejează ecranul în timp ce adăugarea de greutate foarte mică la aparat.

Concluzie
În multe feluri, Barnes & Nobilă a făcut exact ceea ce Amazon a făcut cu a doua generație de Kindle Paperwhite., A luat un produs bun și a făcut-o mai bună, cu un design mai ușor, o schemă de iluminare îmbunătățită, un text mai clar și alte îmbunătățiri, inclusiv eliminarea intermitentului paginii. Acestea sunt toate pozitive, dar nu cred că noul Nook GlowLight aduce ceva atât de revoluționar sau diferit în lumea lecturii electronice, încât s-ar putea transforma de la a fi un client Kindle la a fi un client Nook., Cu toate acestea, eu nu cred că noi Glowlights va ajuta Barnes & Nobil își păstreze clienții existenți și poate chiar de a dobândi altele noi care nu sunt aranjat în formidabilă Kindle ecosistem.

noul Nook este puțin mai subțire decât modelul anterior și, de asemenea, taxe, prin intermediul USB. Sarah Tew/CNET

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *